Ce te intereseaza?

miercuri, 6 octombrie 2010

Persoana a III-a.Pronume...

Trebuie sa ma identific.Cu tine.Azi am ajuns la concluzia ca am reusit trai prin tine in toate cele 4 anotimpuri...Ne-am cunoscut in noiembrie,ne-am regasit in februarie...Ne-am pierdut.M-ai lasat sa te imbratisez a 5-a oara intr-o primavara,in luna mai.Pe 29...Seara la ora 8:30 te puteam simti langa mine.Iti simteam cu nerusinare respiratie reflectandu-se in obrajii mei imbujorati...M-ai lasat sa-ti adorm in brate in drum spre casa....M-ai lasat sa plang,sa sufar ca apoi sa imi revin...Sa te uit,sa-mi amintesc de tine si sa te iubesc iarasi intr-o vara...M-ai abandonat din nou.M-am agatat de o barca care ma plimba in lacrimi,dar m-ai salvat de la inec in februarie,si pentru ultima oara te-am iertat in iunie pe 4...la ora 18:30.Iar apoi,am devenit straini,dar destinul mereu ne readuce impreuna ai observat?Te vad in fiecare zi si sper sa nu incetez sa te mai privesc vreodata,imi e atat de dor cand te am langa  mine.Inima mi-o ia la fuga si nu stie cum sa-mi scape din piept cand te vad,si cand ma privesti in ochi cu ochii tai negri,cand imi zambesti...Cand ma minti,cand intamplator dau peste tine,cand ma aplec peste banca sa vad daca esti pe coridor,cand ma emotionez groaznic cand iti aud pasii in spatele meu sau cand imi rostesti numele.Mie dor sa-ti aud bataile inimii,stand cu capul pe pieptul tau,imi e dor sa fumam Kiss cu aroma de capsuni pe balcon,imi e dor sa ma plimb de mana cu tine pe bulevard si sa ai mainile inghetate...Imi e dor sa-mi razi doar mie,imi e dor sa-mi povestesti ce te enerveaza si sa te fac sa razi,imi e dor sa ne prefacem ca nu ne pasa,imi e dor sa imi bati apropouri,imi e dor ca noaptea inainte sa adorm ultimul lucru pe care il aud sa fie,,Noapte buna iubita.Te iubesc",Imi e atat de dor.Timpul asta nenorocit nu-mi mai vindeca ranile si nu inteleg de ce...cand totul chiar trebuie sa inceteze.Cand vreau sa te uit,cand pot sa te uit,noaptea imi dominezi fiecare vis ca dimineata sa fi primul gand,iar daca ma resemnez cu tine ma gandesc la tine incontinuu si tot nu rezolv nimic.Imi e atat de dor de tine,Atat de dor de noi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu