Ce te intereseaza?

luni, 27 septembrie 2010

september depression....

Dureroasele depresii de septembrie,de inceput de toamna,sau poate alte sentimente neclare,care se infig adanc acolo,intr-o inima abia vindecata inca ciopartita de-a lungul unor lungi cicatrici...In dimineata asta m-am simtit inspirata vazand cum toti oamenii,de-a lungul a 20 de pasi se pierdeau in fata mea inghititi de ceata,observam cum toti sunt atat de grabiti,atat de ocupati,incercam sa patrund in mintile lor,in inimile lor,incercam sa le fur gandurile dar nu puteam,erau atat de grabiti,atat de preocupati,iar ceata atat de nepasatoare si umeda.Iar eu priveam,stand pe loc,miscandu-se totul in jurul meu...Imi adunam toate gandurile,si le risipeam intr-o ploaie de sentimente alternative,diverse,confuze.Numai suport parca sa stau pe loc,sa ma las in voia unui curent ce ma indreapta intr-o mare de dezamagire pe care,orice fel de vasle as avea,nu pot sa o ocolesc.Azi chiar am inteles cum e cu ,,fericirea aduce nefericirea",chiar inteleg,si nu stiu daca ma simt mai bine...Ba chiar dimpotriva,as fi preferat sa rad de chestia asta toata viata dar sa nu o simt pe pielea mea.Ieri eram atat de fericita,si alarteri si zilele dinainte,dar azi nu.Azi sunt singura,dezamagita,trista,melancolica si nostalgica,pentru ca port incontinuu cu mine tonele alea de dor nespus,pe care nu pot sa-l dau afara,sa-l marturisesc,nu pot sa ma descarc,azi simt nevoia sa spun cat de mult te iubesc,cat de mult de ador,si atat de tare mi-as dori ca lacrimile sa nu se mai poata abtine si sa curga,iar tu,cu blandete sa mi le inlaturi,si sa ma imbratisezi,si sa ma saruti,si sa nu ma mai lasi sa plec.Simt nevoia de afectiune,muuuuuuuulta afectiune,multa iubire,multe imbratisari,dar simt ca nimanui nu-i pasa,doar atat.Iar in zile ca astea mi-as dori sa ma aflu intr-un loc dominat de obiecte mici,inconjurata de sunetul clapelor de pian,cu o mie de hartii si o mie de creioane,cu un aparat de fotografiat si sa imi pot descarca frustrarile prin ceea ce ma ajuta,dar nu pot.Nu-mi permit,eu traiesc in lumea asta grabita,agitata,fericita,complicata,simpla,contradictorie si iluzorie...Mi-e dor...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu