Ce te intereseaza?

duminică, 5 septembrie 2010

Dreamin',keep hopin'.

Cel mai tare urasc sa visez persoanele pe care le iubesc si carora le duc dorul ingrozitor.De doua nopti visez o persoana despre care am tot scris in postarile anterioare si niste circumstante ciudate....cu toate ca locuim in acelasi oras ar fi o completa minune sa ne vedem pe strada,pur intamplator. si e enrvant sa te uiti dupa fiecare persoana care are cateva caracteristici fizice comune cu ale persoanei al carei chip il cauti pe umerii fiecarui trecator,iar inima incepe sa-ti atinga viteze alarmante numai la gandul ca persoana respectiva ar putea,totusi, sa fie persoana pe care sufletul o striga incontinuu sub o perdea care nu lasa sunetul sa treaca mai departe,astfel ca stiu ca nu poti auzii,dar continui sa sper ca intr-o zi te voi revedea si totul se va petrece ca intr-un pasaj siropoz dintr-un film de dragoste:sa ma vezi din spate,sa vi sa imi pui palmele pe ochi si sa imi pui la incercare un ,,al saselea simt" prin care sa ghicesc oare cine-i,iar eu sa ma intorc zambind cu gura pana la urechi recunoscandu-ti vocea,sa zambesti si tu si sa ne lasam imprejmuiti de magia reintalnirii,tu sa ma saruti cum niciodata nu ai mai facut-o,sa ma strangi in brate,iar pe obrajii mei sa se prelinga lacuri pline de lacrimi ale fericirii,iar apoi sa-mi spui ca ti-am lipsit,ca te-ai gandit si tu la mine macar pe jumatate cat m-am gandit eu.Iar apoi sa ne plimbam prin tot orasul aratandu-i intregii lumi ce mult ne iubim prin impreunarea degetelor tale intre ale mele si sa ma strangi in brate la fiecare 5 metri,si sa imi spui ca ma iubesti. Dar totul se petrece bineinteles doar in imaginatia mea infantila,fara ca macar un amanunt sa se fi putut intampla vreodata.La noapte sunt sigura ca iar o sa te visez,si iar o sa imi pot controla visul strangand in brate proiectia ta.
p.s:te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu