Ce te intereseaza?

luni, 13 septembrie 2010

Again together.

Emotiile intregului eveniment se datorau faptului ca stiam ca o sa te revad,speram sa nu,credeam ca nu,dar stiam,simteam,te vroiam aproape.Prima privire,prima revedere,prima inchipuire si primele vise care mi s-au amestecat in cap provocandu-mi niste migrene emotionale si sentimentale.Nu erai diferit,erai ca atunci cand ne-am despartit,ti-am simtit lipsa atat de tare,iar acum ca imi esti atat de aproape si stiu ca o sa te vad in fiecare zi ma doare faptul ca trebuie sa ma prefac ca nu te cunosc,ca nu a fost nimic in tot ceea ce ,pentru mine,a insemnat ceva,ceva mai mult.E chiar dureros sa te simti in plus acolo unde te credeai odata o parte dintr-un intreg univers datorita celeilalte jumatati.Nu-mi imaginam ca o sa ma simt asa si e ciudat ca nu stiu cum sa indur asta.Si mai e vorba si de celalalt ,,tu",care nu stii ce vrei,esti las,nu vrei sa recunosti.Nu sunt toate lucrurile asa cum vrei sa le consideri tu.Da poate ai dreptate insa nu vreau sa privesc in aceeasi directie in care tu pasesti,imi place libertatea,dar am nevoie de siguranta,de confirmari,de iubire,de atasare si de un sentiment reciproc.Si spui ca nu am nimic de pierdut?Ei bine,chiar am!Mica bucatica intreaga din inima mea care inca nu s-a refacut si cu el aproape,nu cred ca isi va reveni din lunga convalescenta in care ai internat-o.Insa simt aici,undeva,frica,teama,confuzia,iubirea,si mai ales imi revin amintirile,e ciudat tot ceea ce se cheama iubire...De ce nu poate sa fie atat de simplu?Cand totul s-ar putea simplifica atat de mult.De azi inainte o sa-ti duc dorul mai mult decat ti l-am dus cand nu te vedeam,pentru ca acum e mult mai dureros.IMi lipsesti TU,cel pe care l-am cunoscut,cel de care m-am indragostit,cel care imi promitea multe si care ma mintea atat de frumos,am nevoie de tu cel initial,am nevoie de tine sa fi aici asa cum ai fost atunci.Pana atunci trebuie sa cunosc o iubire fara capitol incheiat,un roman fara sfarsit,o iubire neinteleasa si inca o dezamagire imatura si cretina.Si totul ma afecteaza pe mine,dublu.I found you but now i need to be lost.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu