Ce te intereseaza?

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Despre fericire...

Fericirea reprezinta in sine curajul de a regasii amintiri placute in lucruri  marunte,fericirea se constata in momentul cand trasezi pe chipul unui om oarecare un zambet,fericirea  se retrage in sufletul fiecarui om in momentul cand isi aduce aminte de ce iubeste si fericirea de a stii sa iubesti.Fericirea e cand privesti lumea in ochii altcuiva,fericirea e cand toti sunt egali si multumiti,fericirea e cand iti amintesti cat de fericit esti in traiesti,fericirea e cand primesti un ,,multumesc",fericirea e cand poti privii linistit cerul inzestrat cu milioane de stele,fericirea se extrage si dintr-o simpla amagire care imi deschide cai spre alte posibilitati,fericirea exista si in loviturile pe care le ai in genuchi cand esti copil,fericirea e  atunci cand te simti sufocat de iubire,fericirea segaseste si intr-un alint intr-o frumoasa dimineata in care soarele incearca sa gaseasca o cale de a-ti incalzi expresia chipului adormit...Fericirea o gasim in bratele celorlalti oameni,putem oferii fericire si in simpla intindere a oaselor,putem gasi fericirea si in meciul de fotbal de la televizor,eu pot gasi fericirea ascunsa intr-o picatura de roua la ora 8:30 dimineata... pot sa zbor visand cu ochii inchisi si sa simt fericire,o simpla amagire,un simplu dor... fericire rimeaza cu iubire pentru ca iubirea inseamna fericire... se declara una pe cealalta printr-o asimetrie inegala.fericirea e atunci cand incerci ceva pentru prima oara in viata,fericirea e cand cineva te  sfatuieste,te indruma,te iubeste.fericirea se incadreaza in peisajul apusean de la malul marii,fericirea e atunci cand glumesti cu mine,cand ma pacalesti,cand imi daruiesti o pietricica cu forma unei inimi imaginare... fericirea mea e atunci cand iti simt palma in a mea,cand pot sa-mi impreuna degetele cu ale tale, fericirea e atunci cand imi pui mana dupa gat si ma lasi sa-mi pun capul pe pieptul tau sa-ti simt bataile nebune ale inimii...fericirea e atunci cand iti privesc genele lungi pline de picaturi de apa intr-o ploaie de vara...fericirea e cand pot arunca in tine cu un bulgar de zapada iarna,iar tu sa alergi spre mine si sa ma imbrancesti in zapada pentru ca apoi sa ma incalzeasca de ger insusi corpul tau...fericirea e vantul cald care te racoreste intr-o zi caniculara... sau "fericire" e un simplu cuvant care nu se poate descrie

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu