Ce te intereseaza?

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Ceva despre noi partea a 2-a

Stii,defecte gasesti la tot pasu,unde gasesti perfectiunea? eu am gasit-o in simpla ta privire,in simpla glasuire a unei specii efemere ca oamenii.totul se rezuma pur si simplu la tine,la gropita pe care o faci in obraz atunci cand imi zambesti timid,tacut,subtil.totul se rezuma la privirea pe care mi-o arati atunci cand savarsesc lucruri fara sens,cu tine nu e nevoie sa gandesc. cu tine fac,traiesc si atat.si tare imi place sa visez,sa visez,sa visez,sa ma balacesc in adanci oceane de iluzii,fara ca cineva sa poata sa-mi arunce o vesta de salvare.ea ma cheama cu vocea duioasa si dulce si simt ca zbor pana la ea.ea ma observa,ma intelege,ma asculta,ma vrea,ma doreste dimineata,ea da pur si simplu un sens unei vieti vide,goale,straine cu tot ce este familiar.m-am schimbat.simt ca tu esti precum un etern glob ce atarna in jurul meu,simt ca tu esti medicamentul care ma vinteca,antidotul care imi absoarbe veninul readucandu-ma la viata,tu esti cel mai de pret lucru la care pot renunta.cu tine ating apogeul vietii in fiecare zi,cu tine absorb parfumul florilor de tei in fiecare secunda si cu tine invat cat de repede se scurge timpul atunci cand totul prinde sens. cu tine imi alin singuratatea,imi mangai alinarea,imi imbracisez dezamagirile care,atunci cand sunt cu tine,numai exista.cu tine pot fi eu sau tu,cu tine mi-am anulat propria existenta lansandu-ma impreuna cu tine in craterul nenorocit al fericirii,vulcanul sfarsitului s-a aprins,sugerandu-mi finalul pe care eu nu vreau sa il termin.abia ma asez la linia de start si deja ma apropii de sfarsit.cu tine,timpul se scurge mai repede,nisipul dintr-o clepsidra din sticla limitata de doi pereti de lemn imi indica trecerea unei ore,dar cu tine simt ca a trecut doar o secunda,dorindu-mi sa mi te alaturi doar o viata,doua,trei. cu tine am invatat cata fericire poate incapea intr-un sarut,cu tine insusi infinitul. mi-am ingropat visele,sperantele,trecutul in catedrala neinvinselor teluri...caleidoscopul meu de experiente se alina,se ingroapa si el in intelegerea ta,la alegerea ta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu