Ce te intereseaza?

vineri, 24 septembrie 2010

She.Her.Mine.

Frumoasa cu ochii verzi si parul cret caramelizat,cu zambetul stralucitor si cu dulceata zaharului incapand in intreaga-i fiinta.Genul de persoana cu o charisma neincapatoare in trupul ei firav si mic,genul de persoana care te face sa o iubesti doar dintr-o privire,te hipnotiza din 2 expresii erbale iar inrosirea obrajilor ei mici si albi iti dadea o stare de simpla atasare.Iar eu am ajuns sa o ador.De ce? Pentru ca exista,pentru ca ma imbratiseaza si imi pastreaza zambetul pe buze intact,pentru ca alaturi de ea ma simt fericita.Cat de putin timp si cata adancime-n sentimente poate fi,chiar exista ceva acolo,o scanteie sau a luat forma unui foc?Ma mistuie,ma arde,ma raneste,sau ma face fericita si ma incalzeste?Eu nu pot sa aflu raspunsuri,pentru ca am epuizat solutiile dar cu ea lucrurile se afla in extreme. Ori e totul extrem de complicat incat nu ma pot complica mai mult ori e totul mult prea simplu si incerc sa simplific ceva ireductibil.Sau poate sunt episoade iluzorii.Sau e ea.Vrei sa ti-o descriu?Nu pot sa folosesc cuvinte,iar eu... nu-mi pot asterne sentimentele decat prin cuvinte,dar toate par atat de vide in fata a ceva atat de plin.E totul empty si senin,sau e totul plin si innorat.Sau doar incerc sa complic,sa gandesc,sa analizez,sa asigur ceva ce trebuie doar luat asa cum iti e dat.Iar eu traiesc dar nimeni nu poate ntelege,sau eu nu ii inteleg pe ei,ca eu am nevoie de siguranta,eu simt ca merg pe un teren minat.In cele din urma m-am obisnuit cu ea,cu imbratisarile ei,cu rasul ei pueril,cu mainile mici si fine cu unghii colorate-n negru,cu buclele zburate usor de vantul rece,de ochii ei verzi a carui culoare o asemuiam a ceva ce ne amuza pe amandoua si care,pentru mine,s-a transformat intr-un subiect a carui deschidere poate provoca amintiri.TU esti genul de persoana care imi lasa o cicatrice,sau care imi picteaza cenusa in valurile inimii.Iar tu nu vezi ceea ce vad eu,eu intr-adevar te vad pe tine,tu vezi ceea ce crezi,dezmortirile unui slab adevar.Stancile gandirii mele parca se apropie si imi distrug idei,iar unele vise se infig in niste cuie tari si ascutite care imi provoaca niste ape agitate in suflet.Fericirea aduce nefericirea,iar iubirea atrage un sentiment de atasare continuu.

2 comentarii:

  1. ma abtin la comentari :)

    vezi pe ce carari o iei :)

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare e asa cum vrea sa fie nu? asa ca e problema mea ce fac,cu cine,de ce. ;;;)

    RăspundețiȘtergere