Ce te intereseaza?

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Ceva despre noi partea a 3-a

In adancurile cufere care detin comorile memoriilor mele te gasesc de cele mai multe ori pe tine,si daca privesc pe geam pe trupul altei persoane asez chipul tau,iar daca vad undeva initiala numelui tau imi e imposibil sa nu ma gandesc ca poate... nu m-ai uitat.nu este o obsesie,e un simplu sentiment de dor acut. am nevoie de tine! am nevoie de imbratisarile tale care imi dau incredere,de susotelile tale cu care ma sicanai cadn eram suparata sau bosumflata,de zambetul tau adorabil care imi arata fericirea, am nevoie de mainile tale sa-mi dezmierde chipul... am nevoie iarna sa imi tii de cald. am nevoie sa privesc in ochii tai negri intunecosi si sa vad lumina din canalul implinirii,sa-ti simt buzele reci incalzindu-le pe ale mele,am nevoie sa te cunosc,sa te stiu aici.pot sa supravietuiesc si fara tine,dar nu pot sa traiesc fara sa te vad,sa te simt,sa te sarut, sa te ating.mi-ai promis lucruri desarte care au disparut dintr-o data cand ne-am despartit. nu ma doare,m-a durut la inceput,dar imi e foarte dor si e groaznic pentru ca numai gandesc cu capul ci numai cu inima,si nu pot sa ma abtin sa nu te strig cu toate ca stiu ca nu ma auzi,noi 2 nu mai existam decat inidividual,mi-am recapatat trupul pe care il legasem de al tau. imi lipsesti enorm.



P.S:TE IUBESC!

Un comentariu: