Ce te intereseaza?

marți, 7 septembrie 2010

Believe in...(part 1)

Ca orice specie umana,imi urmez calea spre indeplinirea unor anumite vise,idealuri,teluri,iluzii,aparente(ai prins ideea).Eu nu sunt ca restul persoanelor.Stiu,sunt constienta de faptul ca unele lucruri neplacute sau dezamagitoare trebuie sa le uiti...Sunt constienta de faptul ca totul se afla inainte,iar inainte poti merge doar daca  poti trece peste pragul care te desparte de trecut...Dar eu nu ma straduiesc sa uit,sa ma ocup cu altceva pentru ca gandurile sa-mi zboare prin alte taramuri.Eu ma resemnez cu dezamagirea,si,dimpotriva,ma gandesc mult la acel lucru pana reusesc sa-l depasesc,sa-l inteleg,dar totul in ritmul meu mai mult sau mai putin rapid.Eu totul savarsesc cu minutiozitate...Sunt categorica in privinta zicalei,,graba strica treaba",lucrurile cele mai bune ies atunci cand ai timp sa te preocupi intr-adevar de acel lucru.Sunt stangace,neindemanatica atunci cand ma grabesc,iar rezultatul este,bineinteles,mai slab decat atunci cand l-as fi facut in ritmul meu...Ma balbai atunci cand sunt emotionata,ma inrosesc  atunci cand cineva ma priveste intens,imi place sa strang tare in brate oamenii dragi mie,imi place sa le aduc mereu aminte cat de mult inseamna ei in viata mea,imi place sa le fiu alaturi oricand am probleme,imi place sa le spun ca totul a fi bine,imi place sa ii vad pe ceilalti zambind  fara oprire si mi se rupe sufletul cand vad pe cineva plangand.Si eu am o mie de vise,imi doresc 1000 de lucruri,dar pun accentul pe lucrurile care au mare incarcatura emotionala...Visul meu.ha.Well...Pai...Sa am doua fete gemene,un sot iubitor,un catelus(sau 2 ,sau 3,sau 4,sau 5...:))),un pian cu coada pe care sa il gadil toata ziulica(nu stiu sa-l folosesc dar nu conteaza asta),sa am un hamac in spatele casei pentru 2 persoana,unde sa-mi asez capul obosit dupa o zi grea de munca in mijlocul verii ca regizor la o comedie romantica,unde scumpele mele fetite sa vina sa-mi faca viata un calvar cu vocea lor stridenta si rasete si zambete...Sa am o casa din lemn,unde sa miros mereu textura ei,plina cu lucruri vechi si cufere in care imi pastrez amintirile.Iar casa o sa fie perfect in stilul meu...O sa am un perete plin de ceasuri cu toate orele lumii,un perete plin de poze de pe parcursul intregii mele vieti,cu toti prietenii si toate persoanele importante pentru mine,un perete pe care sa am tablouri multe pictate de fetitele mele,si un perete colorat in curcubeu.



3 comentarii:

  1. FOARTEEE TAREEEE !!!!!!
    Ai scris foarte frumos felicitari
    Ai o imaginatie bogata..o minte sclipitoare m-ai impresionat!:*



    Andrei Tulus

    RăspundețiȘtergere