Ce te intereseaza?

sâmbătă, 4 septembrie 2010

Ceva despre noi partea 1

As fi vrut sa plec,dar el m-a luat de mana,m-a intors inapoi,m-a strans de mijloc,m-a sarutat inrosindu-mi buzele arse de soarele rosu al lunii iulie. pentru el e doar un joc pentru mandrie,orgoliu si trofee.cunoaste sentimentul iubirii de aceea se teme sa se incatuseze stiind ca va putea ramane ostatic intr-o inima a carui lacat nu are cheie.nu a invatat inca ca acea presupusa cheie sunt defapt cuvintele. normal. TE IUBESC. iti suna cunoscut ? nu!
mai bine stiu... las-o in larg pe mare printre valuri inramate in soare. soarele adanc de iulie.in septembrie se sfarseste totul. e doar o decoratie ambalata colorat care sporaste curiozitatea. nimic real. lasa-ma sa visez,sa beau amarul,sa ma distrez,sa plang,sa rad daca simt nevoia,sa-mi anihilez clipele de dor acut prezente in sufletul meu,lasa-ma in pace impreuna cu melancolia,lasa-ma sa-mi fumez nostalgia clipelor minunate de demult,lasa-ma sa ard precum scrumul unei tigari intamplatoare,a carei chistoc ii presupune existenta. lasa-ma sa ma dezleg de sentimentul inocent de mincinos ce m-a legat,lasa-ma sa elidez orice urma de speranta si ochii verzi ai fetei de demult. lasa-ma sa mor,sa abor,sa abier,sa tip,sa plec,sa mint,sa ma intorc, sa te mai imbratisez si in mainile tale sa imi dau si ultima suflare, sa ma saruti odata arzator si apoi sa imi dai drumul de covor. cobor spre rai,sau urc spre paradis,calea de mijlos am omis.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu