Ce te intereseaza?

miercuri, 2 martie 2011

Ne invaluia parfumul zmeurei presate in lumari.Se auzea pianul trimitand pasiune din clape.Iti simteam respiratia calda atingandu-mi pielea.Iti simteam degetele jucandu-se cu parul meu,iti simteam buzele mangaindu-mi obrajii.Un fum de tigara ne-a apropiat gurile intr-o singura persoana,mi se zgariau buzele de buzele tale,dintii mi se loveau in miscarea agitata a unui sarut.Tremuram amandoi.Focul ardea strasnic transpirandu-ne trupurile deja fierbinti.Ne omogenizasem intr-o singura persoana.
~Baiatul visurilor mele era un fotograf,cu aptitudini de muzicant care dis de dimineata sa ma trezeasca cu blitul aparatului,sa-mi faca poze nud in razele apusului,sa-mi cante slagare sub clar de luna.Sa pot sa-ti imbrac camasile largi in zorii diminetii,sa iti pregatesc o cafea mereu nepotrivita dar care iti va placea oricum pentru ca imi poarta amprenta,sa incerc sa-ti fac clatite si sa distrug bucataria,sa vreau sa-ti fac surprize in fiecare zi.Sa pot sa ma plang ca mi-e frica sa te pierd iar tu sa razi de naivitatea mea,sa-mi stergi zambind lacrimile din ochi,sa ma strangi la pieptul tau si sa-mi promiti eternitatea...Sa ma minti,sa imi intretii starea cu fericire,sa imi razi numai mie,sa ma strangi intamplator in brate,sa  adorm cu capul pe pieptul tau,sa-ti ascult inima cum bate si sa simt inca emotiile pe care le simteam la inceput.
                Tu nu  erai baiatul visurilor mele,intre timp ai devenit acela.Cu tine imi fac iluzii naptea inainte de culcare,si tu mi-esti primul gand la rasarit.Tu esti cel la care ma gandesc cand aud cuvantul"iubire",numele tau il rostesc cand ma intreb de cine sunt indragostita.Tu nu ma fotografiezi cu aparatul,insa simt in privirea ta cum ma scanezi si ma setezi drept wallpaper asupra sufletului tau.Simt cateodata sinceritatea in stralucirea si dilatarea pupilelor tale privind in ochii mei,simt blandetea,delicatetea cu care ma atingi de parca ti-ar fi frica sa spargi un exponat antic al unui muzeu scump.
             Imi e frica in schimb sa-ti spun...Eu care dadeam sfaturi de curaj,eu care eram atat de indrazneata,ma simt atat de timida intr-un asemenea moment.Simt ca incep sa ma transform cand sunt in preajma ta.Cand nu esti aici,imi promit mie ca data viitoare o sa-ti spun...Cum apari imi furi rasuflarea,imi incalcesti cuvintele,imi stopezi replicile inaine sa apuc sa le spun.
          Imi e frica sa iti spun niste cuvinte pe care le folosesc zilnic!Pentru ca vreau ca oamenii sa stie ceea ce simt,dar imi e frica.Nu gasesc motive sa explic de ce,dar imi e frica.
          E doar  o foaie rupta din sufletul unei adolescente,sunt doar niste sentimente asternute in van,sunt doar niste maini care se impreuneaza si ar trebui sa ramana precum 2 piese de puzzle care au fost intr-un intreg o data,au fost taiate si predestinate sa se gaseasca si sa ramana lipite asa,sunt doar niste minute risipite fara rost,e doar imaginatia care joaca feste tuturor.Dar totusi nu te mint cand incerc,chiar incerc sa-ti spun ca...

Te iubesc.
       



2 comentarii:

  1. Foarte tare!

    Felicitari! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Se vede ca esti o persoana minunata si ca ai o inima mare!
    Felicitari pentru modul in care iti asterni sentimentele pe hartie(sau in cazul nostru, pe blog)!

    RăspundețiȘtergere