Ce te intereseaza?

luni, 25 aprilie 2011

ia ziua de ieri cu tine...

Scriu aceasta nota exclusiv pentru a nu uita ziua de ieri.Concluzia ar fi extrem de simpla,dar secretul consta defapt in fiecare secunda pe care am memorat-o aici,in inima mea,dar pe care o vreau scrisa " negru pe alb ".Pentru ca...in caz ca o sa ne certam vreodata,vreau sa intri aici si sa citesti asta si sa iti amintesti si tu totul ce eu nu voi putea uita.E vorba despre prietena mea cea mai buna...persoana pe care nu o inteleg,sau...dimpotriva o inteleg cel mai bine.E dificila,e complet diferita de mine,dar atat de multe ne leaga incat,oricat as vrea,nu as putea sa dezleg momente incatusate adanc acolo,unde ti-am spus ca salvez fiecare moment.Vroiam sa-ti marturisesc ca...azi-noapte nu am prea dormit,nu-mi amintesc cand m-a furat smnul,dar ma bucur ca ai fost ultimul chip pe care l-am vazut si ultimul trup pe care l-am atins.Astea sunt clipele la care visam,clipele pe care mi le imaginam ca ti le petreci cu o sora.Chiar daca m-am simtit in plus la un moment dat,chiar daca am plecat,am parasit incaperea, sau paream deprimata,sa stii ca am fost cea mai fericita pentru ca eram cu tine,departe de casa.Iar apoi am cazut obosite la pat,si aveam pielea inghetata,si am ras,si te-am strans in brate,si m-am uitat la tine si tu erai cu capul in nori,nebuno! si eu radeam si ma bucuram de fiecare secunda.Apoi ti-am dat drumul si m-am intors si m-ai luat tu in brate.Nici nu ai idee cat de mult a insemnat pentru mine acel gest,m-am cutremurat din toate colturile si l-am agatat strans de cuierul sufletului meu,am simtit ca ai lasat o parte lucrurile care te definesc pe tine,pe care ceilalti probabil le privesc negativ,dar eu le privesc ca si cum ar face parte din tine pur si simplu,si..ti-a pasat.Apoi am stat cu zambetul pe buze pana ai adormit si te-am strans iar in brate si pe alocuri,sincera sa fiu,cred ca am adormit si eu.A fost superb ca,de dimineata,sa observ ca nu a fost un vis,a fost intr-adevar adevarat.A fost ceva fara lucruri exclusiviste,dar le-am petrecut cu tine si...ma bucur.Si data trecuta a fost la fel de special sa n strecuram noaptea tarziu in casa, afara ploua,sa nu ne udam, ne-am lasat pantofii cu tocuri afara si apa i-a inundat,am ras,am trait,am dormit si m-a trezit alaturi de tine.Si vara...Care vara?Ca asa a rrepede a trecut,nu-mi amintesc prea multe din vara aia dar imi amintesc de tine,si tu ai strans toate zilele alea intr-o singura concluzie:TU!.Sunt eu o tampita sensibila,care pune totul la suflet,se deprima din orice nimic,iti povesteste numai tampenii,dar aminteste-ti ca asa cum sunt am fost langa tine,te-am sfatuit cand ai avut nevoie de mine,ti-am tinut minte perlele,te-am invatat 2 cuvinte de baza in engleza(wait,success),ti-am ondulat parul,ti-am cantat de ziua ta pana m-a durut gatul,ti-am spus fiecare cuvant din inima,si te-am acceptat asa cum esti,pentru ca,zapacit-o,te iubesc foarte mult:*


P.S:sper sa nu te mai pierd vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu