Ce te intereseaza?

luni, 25 aprilie 2011

Reasons.


1.Cand imi spui,serios,rece dar calduros : "Andra,te iubesc!"
2.Cand abia ne ridicam de pe banca si iti ti mana astfel incat sa-mi arati ca trebuie sa-mi inclestez degetele printre ale tale si simt caldura sau racirea temperatura prin intermediul pielii tale si imi salut toti prietenii pe care ii intalnesc cand ne plimbam,tinandu-te de mana.
3.Cand suntem singuri si vorbim despre orice,derivand din subiect in subiect,lasand la o parte timidatea si ma sfatuiesti si radem de subiectele pe care le abordam.
4.Cand reusesti,iremediabil,sa ma faci sa rad.
5.Cand te ridici sa te duci la magazin sau pana " la un baiat" si ma saruti o data dulce si apasat si apoi imi spui ca ma iubesti.
6.Cand stau si ma uit in ochii tai si imi amintesc toate clipele petrecute cu tine.
7.Cand ma strangi in brate si intelegem ce gandeste celalalt fara sa spunem nimic.
8. Cand imi spui ceva,si nu sunt de acord,ne certam,si transformam toata cearta intr-un sir lung de saruturi cu replici intre ele si care se sfarseste tot intr-un "te iubesc."
9.Cand mergem la ammos si iti comanzi cafea si ma uit la tine cum o bei.
10.Cum ma conduci pana acasa si nu te las sa ma aduci pana in fata scarii dar mereu nu ne putem oprii din mers pentru ca e greu sa ne despartim.
11.Cum ma suni inainte de culcare  si imi spui de parca ai tine un discurs:"hai sa-ti spun alea 3 lucruri ca ma grabesc ca are mama treaba cu mine/nu mai am minute/e tarziu:noapte buna,te pup si te iubesc" chiar daca sunt spuse ca de un robotel eu stiu ca vorbesti serios.
12.Cand fiecare clipa petrecuta cu tine are un detaliu nou.
13.Cand ne intalnim dimineata si mergem de mana spre scoala,esti primul chip pe care il vad dimineata si prima piele pe care o ating.
14.Cand ai idei trasnite despre ce am putea sa facem.
15.Cand nu-ti pasa de cum se uita ceilalti la tine si esti tu!
16.Cand nu ma intelegi,cand stii ca sunt suparata dar nu faci nimic in privinta asta.
17.Cand  fac si spun chestii stupide si te fac de ras,iar tu ma pupi si imi spui ca sunt prostuta,dar razi si tu si ma ajuti sa revin pe linia de plutire(sunt mereu emotionata in preajma ta,dragule,deaia fac numai tampenii)
18.Cand glumim:despre orice,despre oricine,oricand si oricum.
19.Cand imi arati ca tii la mine,in ciuda faptului ca nu o spui foarte des.
20.Cand ma faci sa-mi fie dor de tine,cand promiti ca ma suni seara si uiti,si cand te revansezi,cand ma faci sa nu mai fiu suparata pe tine.
21.Cand faci toate clipele sa para extrase din filme siropoase si frumoase.
22.Cand ma alinti in cel mai stupid mod posibil.
23.Cand iti spun cum numai noi stim ca te enerveaza sa-ti spun si tu imi pui mana la gura si-mi spui sa nu-ti mai zic asa.
24.Cand vad bufnite si imi amintesc de tine,de melodia noastra,de filmul pe care l-am vazut impreuna.
25.Cand ma pupi pe coridoarele scolii si imi amintesti de ziua in care am decis sa fim impreuna.
26.Cand dau peste poze cu noi 2 si le privesc luuung si interminabil.
27.Cand ma uit la filme de dragoste si la sfarsit imi doresc sa te fi avut alaturi cand am vazut acel film,sa mi se faca dor de tine si sa te sun.
28.Cand ne prostim in mijlocul bulevardului sau in zapada,sau in ploaie,pentru ca noi stim sa pretuim fiecare fenomen al naturii:cand suntem noi 2 orice vreme e frumoasa.
29.Cand stau cuibarita in bratele tale si nimic altceva nu mai conteaza.
30.Cand te visez noaptea si dimineata ma trezesc cu un dor groaznic de tine.
 

Un comentariu: