Ce te intereseaza?

sâmbătă, 7 mai 2011

Lucruri simple.

e ora 5:30 de dimineata,orasul abia abia se dezmorteste,eu stau pe un scaun infasurata intr-o patura,incercand sa-mi regasesc gandurile sub penumbra peisajului exterior.Incerc sa scap de povara grea a cuvintelor nerostite,imi piere glasul parca in fata chipului tau,in fata gnelor ce clipesc in somn,in fata glasului ce vocifereaza in alta limba intr-un ceas trecut de miezul noptii,ma opresc unele imbratisari de-ale tale si unele incurajari pe care mi le dai adresai adesea...la inceput.Toate lucrurile au un inceput,de multe ori inceputul e cel mai frumos,mai rar inceputurile nu se termina niciodata,astfel negasindu-si un sfarsit decat in cel prea greu de impiedicat.Incep sa gasesc placerea si bucuria pura din lucrurile simple in care ma regasesc:dupa o zi alduroasa sa bei un pahar rece de apa,dupa o zi obositoare sa te arunci in patul cu care mereu te-ai inteles doar prin simtul tactilmdupa o zi agitata sa-ti regasesti linistea in bratele unei alte persoane,fara cuvinte,fara scuze,fara galagie,doar intelegere si imbratisari,dupa ani si ani de munca sa te vezi realizat in punctul pe care nu demult il vedeai situat in varful celui mai inalt munte(oricine  e un alpinist,toti escaladam munti,dealuri,puncte inalte),sa realizezi exact in mijlocul citirii unei carti ca semeni foarte mult cu personajul,care,in ciuda problemelor cu care se confrunta,se va saruta cu un final fericit;dupa multe teme rezolvate,multe lectii invatate sa simti revigorarea usurarii;ciocolata;iubirea;pentru fiecare actiune simpla pe care o faci pentru ceilalti sa primesti in schimb un sincer si calduros " multumesc" iar tu sa raspunzi la fel de autentic " nu ai pentru ce"/"pentru nimic" ; dimineata:sa ma trezesc si instantaneu sa-mi vina o persoana draga in minte,poate chiar persoana care mi-a urat noapte buna,automat ma trezesc din pat cu un zambet asternut pe buze ; noptile racoroase de vara in care dorm cu geamul deschis,adorm cu galagia de afara,ma trezesc in miezul noptii ascultand linistea si ma trezeste iarasi harmalaia lumii treze ;inghetata ce-mi maseaza gatul uscat,vara ; bucuria de a despacheta un cadou impletit cu adrenalina si curiozitatea si posibila dezamagire(care se dovedeste falsa anterior" ; cand glumesc si nu mai eu stiu cat adevar am adaugat" intamplator" in acea gluma,si mai ales cand mi se raspunde la acel apropo ascuns u o alta" gluma" si de oicei de acolo se desfac diferite povesti ';fluturasii in stomac atunci cand revezi un vechi prieten pe strada,in cel mai surprinzator moment ; reinvierea unor sentimente ratacite ; cuvinte frumoase izvorate din lucruri simple ; "te iubesc" ; viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu