Ce te intereseaza?

sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Acasa.


As vrea sa te cunosc in luna mai.Sa te vad si sa ma indragostesc de tine la prima vedere.Sa te uiti la mine si sa-mi zambesti pentru ca ai stii...In fata ochilor ti s-ar rula deja intregul nostru viitor.As vrea sa te cunosc in luna mai ca apa marii sa poate sa ne contopeasca impreuna iar pe nisip sa lasam urme de pasi incurcati,impiedicati,in timp ce m-ai alerga pe plaja,dimineata,sub lumina firava a primelor raze de soare,cu linistea si sunetul valurilor precum si chicotitul intim al sentimentelor noastre.As vrea sa te cunosc vara ca  sa ma pot plimba de mana seara cu tine prin parc,sa fie aglomerat,sa ma mandresc cu fericirea mea,iar lumea sa se bucure de zambetul sincer de pe fata mea,sa fie cald.Sa ma racoresc cu gheata si inghetata,iar tu sa-mi savurezi buzele dulci si reci,pentru a ma incalzi apoi cu bratele.As vrea sa fim impreuna vara ca in fiecare dimineata sa ne trezeasca soarele si sa ma orbeasca,putand sa ma uit la tine somnoroasa doar cu un ochi intredeschis,zambind tamp cu machiajul uitat pe fata si deja curs pe langa ochii verzi si sclipitori,iar pieptul tau sa-mi serveasca a perna pentru a atipi inca cinci minute in paradis.Iar apoi sa pot sa stau imbracata pe terasa casei noastre  in camasa ta alba,cu o ceasca de ceai in mana si cu nerabdarea de a te strange in brate iarasi.mi-as dori sa fim impreuna vara pentru ca,peste exact un an,sa imi intrerupi interpretarea de pe o scena mare dintr-un teatru,unde mi-as juca rolul in vreo faimoasa piesa de Shakespeare,Moliere,Durenmatt ori Beaumarchais si sa ma strangi in brate.Sa imi aduci un trandafir alb cu tulpina taiata pe care sa mi-l strecori in parul transpirat si sa fii prea emotionat sa mai vorbesti.Intreaga sala si intregul public sa fie amutiti.Sa iti iei inima in dinti si sa te asezi in genunchi.Sa cauti ceva in buzunarul hainei si sa constati ca l-ai pierdut,uitat,neglijat.Sa te folosesti de recuzita mea scenica si sa-mi inventezi un inel.Sa mi-l impingi timid pe deget,cerandu-mi sa fiu sotia ta.Fara alte declaratii,fara alte cuvinte de prisos.Nu-mi ceri permisiunea de a ma casatorii cu tine,ci imi impui,imi impui sa fiu fericita,fara a-mi da sansa sa-mi prezint dezacordul.Un pic balbait sa imi spui "Casatoreste-te cu mine!",iar eu sa-mi ies din rol,sa incep sa plang,sa te cuprind in brate,tremurand,iar tu sa ma invarti pe intreaga scena,luandu-ma acasa asa,in costumul pentru rolul potrivit si dezbracandu-ma de el,iubindu-ma cu pasiune ca si acum atunci s-ar fi terminat totul.Si cine ar fi zis ca abia atunci,de fapt,incepea totul...
Mi-ar placea ca iarna sa ma vezi fiindu-mi frig si sa ma incalzesti cu trupul,cu iubirea,cu sinceritatea.Sa ma cuprinzi din spate in timp ce gatesc sau sa te trezesti din cauza mirosului clatitelor unpic arse de amor,si de mirosul ceaiului de fructe de padure.Sa ma saruti apasat si sa imi spui ca sunt frumoasa.Sa nu imi repeti zilnic ca ma iubesti,insa fiecare gest al tau sa mi-o demonstreze.Sa ma contrazici,sa ma inveti,sa te ciondanesti cu mine,sa glumesti,sa ma faci sa rad,sa ne certam ca mai apoi sa imi inchizi gura cu buzele tale.
Sa nu mai existe nimeni altcineva,sa nu te pretezi la a juca rolul social de barbat misogin,caruia ii place fotbalul.Tu sa fii fotograf,iar eu sa-ti muza,sa fii scriitorul,sa-ti scrii povestile pe fata mea,in cuvinte,iar de ai fii pictor sa introduci in fiecare tablou un sentiment pe care ti-l transmit eu.Sa imi canti,sa ma trezesti cu noaptea in cap ca sa imi spui cat tii la mine,doar pentru ca m-ai visat urat,sa ma trezesti cu noapte-a-n cap doar pentru ca ai vrea sa mergi la munte si ai vrea sa te insotesc.Sa nu stau pe ganduri,sa ma pregatesc si sa fugim.Sa fim in lumea noastra si sa evadam din ea in fiecare zi.
Iar apoi la nunta,as vrea sa fie iarasi vara...
Sa fiu eu,cu tine,cu cel mai bun prieten al tau,a mea cea mai buna prietena,bunicul meu care sa ma conduca la "altar",catelusa noastra zvapaiata , si cel care ne-ar cununa.Intim,concentrand in simplitatea momentului dragostea noastra nemasurabila.Sa fiu emotionata,dar nici macar o clipa nesigura.Sa rad,sa plang, sa am energie.Sa-mi amintesc ca in dimineata acelei zile eram in pat,uitandu-ne unul la altul,nevenindu-ne sa credem ca timpul trece,iar noi tot impreuna,imbratisati,trecem prin el.Sa fiu desculta,cu parul lung si desfacut in bucle neglijente formate de apele marii,in rochia alba vaporoasa ce isi rasfrange materialul in toate partile,purtat de vantul racoros de la apus de soare.Nisipul sa fie inca fierbinte si sa-mi usuce talpile,sa ma impiedic,sa ma rusinez si sa nu-mi iau ochii de la tine.Sa ma astepti zambind in niste pantaloni si o camasa aranjata neglijent,desfacuta de la gat pana la jumatatea pieptului,ochii caprui cu gene lungi sa intepeneasca,zambetul intepenind si el.Sunt frumoasa.Ma simt frumoasa,iar privirea ta imi urla si ea acelasi lucru.Sa-mi fie frica,dar frica doar de fericire.Sa fiu ingrozita ca de acum,imi incep viata de vis la care visasem.Sa ajung la tine si sa nu te stapanesti sa ma saruti si sa-mi asezi parul pe dupa ureche,suvitele rebele fiind purtate de adieri,acoperindu-mi buzele de care nu ai vrea sa te mai desprinzi.Sa fie muzica noastra preferata pe fundal...Sa imi rostesti juramintele cu emotie in glas,iar eu sa nu ma pot abtine de la a plange.Sa accept sa fi sotia ta,iar apoi sa fugim...Sa fugim,sa ne urcam in saua unui cal negru,frumos,cu par stralucitor.eu in fata,iar tu cuprinzandu-mi talia.Pletele sa imi falfaie in vant,iar calul sa ne felicite,alergand voios,ducandu-ne la casuta noastra de lemn,pentru ca ce nevoie am avea de Luna de Miere,cand viata petrecuta alaturi de tine nu ar putea fi mai frumoasa de atat,si ce loc mai potrivit ar fi mai bun decat "acasa". Sa fi asteptat atat de mult sa pot sa rostesc cuvantul asta,iar acum sa nu ma mai satur de el.Sa fiu acasa,in bratele tale,in siguranta.Sa ma saruti de frunte,sa ma ridic pe varfuri si sa te musc de buze.Apoi sa zambesc.
Acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu