Ce te intereseaza?

marți, 22 ianuarie 2013

Adio

Acum stiu ca iubesc.Pentru ca nu mai sunt indragostita.Nu mai e doar o dorinta,un moft sau vreun vis salbatic de cateva ore,zile,saptamani.Te iubesc asa simplu,in consistenta idilelor ce se intrepatrund in timp cu rabdare,iertare,speranta si amintiri.Stiu ca te iubesc pentru ca inca ma mai uit dupa alti baieti,doar ca sa ii compar cu tine,si intotdeauna tu esti castigator.Stiu ca te iubesc simplu,sincer,nerabdator pentru ca abia astept sa-ti sar in brate.Mai stiu ca ceea ce simt e adevarat doar pentru ca as prefera sa te las in pace doar ca tu sa fii fericit,alaturi de oricine.Te iubesc,pentru ca stiu ca m-ar nenoroci pe dinauntru sa te stiu alaturi de altcineva si totusi prefer seceta in inima decat ropote de ploaie peste obrajii mei pe suprafata carora s-au uscat prea multe lacrimi.
Te iubesc pentru ca la tine am iubit ce am urat la toti ceilalti,pentru ca m-am intors de fiecare data,pentru ca nu m-am putut da batuta si pentru ca esti singurul lucru de care am tinut atat de tare,de care am sa tin pana la capat indiferent de ce fac sau de ce spun.
Te iubesc pentru ca nu mi-a mai pasat de nimic inca de la intaiul "te iubesc" si pentru ca imbratisarile tale reuseau sa imi incarce bateriile iar zambetul tau ma facea sa dorm si eu cu un sincer zambet larg pe buze.
Te iubesc pentru ca ma faci sa ma simt frumoasa,pentru ca te gandesti zilnic la mine si chiar pentru ca nu imi arati ce simti.
Te iubesc pentru ca in ochii tai am reusit sa imi ingrop toate amagirile,iar in cuvintele tale am reusit sa ma regasesc.
M-am saturat sa tot lupt,sa caut,sa pierd.Dar pe tine te  aveam,iar eu oricum am sa fiu mereu a ta.
Mai stiu ca tot ce simt e adevarat pentru ca esti ultimul lucru la care ma gandesc inainte sa adorm si primul la care ma gandesc dimineata,pentru ca sper ca fiecare mesaj sa fie de la tine,pentru ca eu mereu renunt la tot,dau cu piciorul,pierd,fug,insa de tine niciodata nu m-am putut dezlipi.
Te iubesc pentru ca ma faci sa rad,pentru ca ma intelegi,pentru ca esti complet diferit de toti ceilalti si pentru ca imi alungi somnul si ti-as dedica toate noptile mele doar ca sa stiu ca zorii ma prind vorbind cu tine.
Mai stiu ca te iubesc pentru ca inca tremur cand te intalnesc,si te strang tare de mana cand iti intrepatrunzi degetele printre ale mele.Te mai iubesc pentru ca esti ca mine,iar simetria asta nu ma alunga si ma atrage tare tare,din ce in ce mai strans si oricat de departe as pleca,mereu o sa ajung acolo unde imi e locul:langa tine.
Te iubesc pentru ca uiti,pentru ca regreti,pentru ca nu dormi ca sa supraanalizezi lucrurile,iubesc la tine cam tot,si te mai iubesc pentru ca mie mi-ai aratat parti din tine pe care nu toti le cunosc.ci numai eu,pentru ca eu...obisnuiam sa fiu speciala.
Ai fost singurul lucru de care am tinut atat de strans,dar iarta-ma daca am obosit sa mai tot sper,sa mai tot lupt.Nu sunt atat de puternica.
Nu am putut sa-ti spun niciodata "adio" pentru ca stiam ca atunci cand o voi face,voi muri pe dinauntru si va trebui sa te las sa pleci.Iremediabil,ireversibil si fara ca alta data sa te mai chem inapoi.
Dar acum...am decis.Pentur mine,pentru tine si mai ales,pentru noi sa-ti spun "adio" pentru ca pe cat de moarta ma simt fara tine,pe atat de distrusa ma simt stiind ca nu te voi avea,practic,niciodata.Imi va fi mereu dor de tine,dar nu mai stiu ce sa mai fac ca sa te pot convinge sa ramai,sa nu mai pleci,sa-ti pese,sa te exteriorizezi,sa nu mai fugi,sa lupti,sa stai...Am nevoie sa ai nevoie de mine,pentru ca tu esti singurul cu care as vrea sa fiu,insa eu ma simt singura,groaznic de singura.
Asa ca....voi transforma acest adio intr-un "la revedere" pentru ca ar insemna sa-mi inchei contractul cu fericirea complet daca nu te-as mai putea vedea...Dar atunci cand o sa te vad,iti promit sa nu-ti mai sar in brate...ci doar sa te salut timid,cu inima fragandu-se pe dinauntru.
Te iubesc si imi e dor de tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu