Ce te intereseaza?

vineri, 13 ianuarie 2012

E vineri si sunt indragostita.

ma gandeam astazi ca nu cred ca exista rai,iad,agonie,extaz,moarte,pasiune si toate astea.Pentru simplul fapt ca se spune ca e greu sa le atingi,sa le cunosti iar eu consider ca am trecut prin ele.Simplu si la obiect:
~Iadul:o forma de chin cand inima parca ti se frange,cand creierul iti joaca feste si te poarta din subiecte importante prin povesti de iubire,amintiri si daruire.Iadul mai consta si in certurile la care asistam,la dezastrele pe care nu eu,insa persoanele draci le suportau.Iadul l-am mai intalnit si zi de zi in ipocrizia si minciunile unor nenorociti.Si iadul l-am gasit impartind particule prin aerul pe care il respiram si aprinzand scantei intre oameni care,odata,se adorau.
~Raiul:asta a fost cel mai frumos loc de care am dat vreodata,intr-adevar.Atunci cand il regasesc,sunt nimfomana si nu ma mai satur de el.N u e foarte greu de gasit,daca stii sa privesti bine in jur:saruturile baiatului de care esti indragostita,momentele in care te amuza chiar daca tu te dai drept nervoasa,atingerile intamplatoare,fiorii pe sira spinarii,zambetele lui,primul "te iubesc",visele frumoase din mijlocul noptii,imbratisarile,dormitul in bratele persoanei iubite,micul dejun pregatit de bunici,cadourile,jucariile,dulciurile.Dar pe toate de departe le intrece prietenia/iubirea:insa pentru toate cele de mai sus ai nevoie de macar un strop de dragoste.
~ Agonie:pe asta am resimtit-o atunci cand oamenii ma dezamageau sau atunci cand comparam lumea din ziua de azi cu aia de alta data pe care regret sincer ca nu am apucat sa o traiesc cum se cuvinte.AH,da si atunci cand aveam batai in contradictoriu cu mine insami si tot pierdeam...
~Extazul:l-am trait de vreo 2-3 ori:asta este mai rar dar este extraordinar cand il intalnesti:cand reusesti un plan pe care ti l-ai propus de mult,cand reusesti sa ajungi omul pe care il admirai de cand erai copil,atunci cand iti dai seama ca ai in jurul tau oameni care te iubesc si care au nevoie de tine si mai ales atunci cand reusesti sa iti infrangi temerile si sa te faci remarcat.
~ Moarte:asta am resimtit-o cand ma pedepseau ai mei cand cine stie ce tampenii mai faceam si trebuia sa stai in camera mea zile intregi fara tv,alculatoare,telefoane,iesiri in oras si alte activitati dinastea  si pur si simplu stateam si imi analizam peretii.In momentele alea nu simteam ca traiesc,caci nu faceam absolut nimic.Bine,in unele situatii:citeam.
~ Pasiune:pe asta nu am resimtit-o decat atunci cand iti gustam buzele si iti simteam palmele jucandu-se cu talia mea,sau atunci cand gatul iti devenea proprietate privata sau cand degetele se plimbau prin parul meu sau iti simteam respiratia indreptata spre mine....
In concluzie nu ma plang de multe lucruri,am amintiri frumoase si chiar unele vise mi s-au realizat incet incet :sa dansez vals cu un baiat intr-o scena ca in filme:noi 2 si ringul de dans si oameni care ne privesc, uitatul la filme cu un bun prieten fara sa se declanseze ceva mai mult intre noi,nopti nedormite si amintiri frumoase cu cea mai buna prietena, note bune la scoala si distractie in acelasi timp,distractie dar oferita cu responsabilitate si nu in ultimul rand,oameni care ma apreciaza si ma iubesc.
Pentru toti oamenii care m-au facut sa zambesc:va iubesc :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu